Actualiteiten: Afsprakencentrale: nieuwe nummers

U wenst telefonisch een afspraak te maken? Sinds vrijdag 8 november 2019 zijn de nummers van onze afsprakencentrale gewijzigd! De organisatie van de dienst werd herzien om u nog beter van dienst te zijn.

Wat verandert er voor u?

Enerzijds heeft deze nieuwe organisatie tot gevolg dat de telefonie herzien wordt met de creatie van een nieuw nummer per IZZ-dienst. Dat betekent dat elke dienst voortaan een eigen uniek nummer heeft ongeacht de campus waar u een afspraak wenst te maken.

Anderzijds worden de medewerkers van de afsprakencentrale speciaal opgeleid met het oog op een betere dienstverlening aan de patiënten.

Vorm het nummer van de gewenste dienst en vervolgens bepaalt u samen met een van onze medewerkers het uur, de datum en de campus van uw afspraak alsmede de arts die u wenst te zien.

Een afspraak maken

Om een afspraak te maken nodigen wij u uit om de rubriek « Raadplegingen » op onze website te raadplegen.

Alle raadplegingen

U vindt de nummers van alle specialiteiten eveneens terug in onze brochure. U vindt er eveneens uitleg over de manier om online een afspraak te maken of te annuleren.

Download onze brochure